söndag/måndag natt


2010-11-15

Dålig uppdatering och kanske lite tråkigt innehåll den senaste veckan, ursäkta!
Men jag har en anledning, som är godkänd, det lär den vara? Håller på att plugga för fullt samt att öva inför min uppskrivning och uppkörning! Körkort, precis. Är på slutspurten nu och har lagt all "ledig" tid till att plugga och köra. Kan till och med avslöja att jag ska skriva upp imorgon och köra upp på tisdag!
Jag lovar att det ska "go back 2 normal" efter jag klarat det. Ska fortsätta med sminkningar, steg för steg, prat om produkter, recensioner osv.

Och yes, imorgon (idag) ska jag slänga in en utvärdering om min 120 palett!

Klockan är tjugo över fyra, mitt i natten, och jag har inte sovit en blund... Jag har legat och skakat och spytt fram och tillbaka hela kvällen/natten då jag är nervös för min skrivning imorgon. Borde inte vara det, jag kan ju allt? Men, så är läget.
Nu ska jag fortsätta och titta på Gossip Girl, som för övrigt är världens bästa serie just nu. God natt på er, sleep tight!


Kommentarer

Det kommer gå kanonbra Lisen. Lycka till och hör av dig efteråt, vill veta hur det gick :D

2010-11-15




GRATTIS!



Nu har du det lättaste kvar!

Har inga pengar på mobilen så skriver här så jag inte avslöjar något för någon ;-)



Lova att höra av dig imorgon med!



PUSSS, du är bäst! <3

2010-11-15





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0