tisdag kväll


2010-11-09

HEJ HEJ HEJ HEJ!

Jag har myror i brallan, det kliar i fingrarna och adrenalinet går runt i hela kroppen.
Idag var jag, Felicia och Kimberly på casting för en musikvideo. Vi visste att en av oss skulle få rollen och vara med i A.Z musikvideo till hans kommande låt. Vad jag förstod så skulle det bli en riktig satsning på den här låten och videon.
Det bästa var att alla tre skulle få vara med, då det behövdes tre olika tjejer! Inspelningen ska äga rum i slutet av november. Hur snart är inte det?!

Ska erkänna att jag inte visste om vem A.Z var. Han kommer ifrån Örebro och har en grym röst. Skulle själv beskriva hans sång som en blandning mellan Chris Brown, Ne-Yo och Darin. Typ! Har redan fått en favoritlåt, den heter Lights on me och ni kan lyssna på den och fler av hans låtar här!

Vi träffade Arziv (A.Z) och the producer på Örebros mysigaste café Bara vara. De verkade hur lättsamma och bra som helst. Det kommer bli grymt. Spana in hans blogginlägg om oss tjejer här!

Kommentarer
L.

hej! måste säga att din blogg är helt jäkla grym! och tycker du är sjukt duktig :)

Jag är står och väljer bland en massa gymnasium och undrar om du skulle kunna skriva vad du tycker om att gå stylist osv.. skulle va jätte bra för är rätt sugen på att välja den linjen faktiskt :-) ha det bäst!

2010-11-11





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0