Frost and Snow - Make Up


2010-11-27

Igår kväll, ca 23.00, så var jag så rastlös att jag spontat gjorde en snabb sminkning inspirerad av Make up stores visning som jag var på igår eftermiddag. Deras nya smink kollektion heter Frozen Diamond och visades upp i köpcentret Vågen i Örebro igår eftermiddag.
Det var så underbart att se, jag blev tagen med storm! Alla modellerna bar så otroligt fina klänningar, och inte tala om sminkningarna och håren. Kimberly och Felicia ifrån Plusgymnasiet var två av alla modeller. Och Emma som kommer ifrån Arboga var en av Make up artisterna. Alla gjorde ett grymt bra jobb! Bilder kommer senare.


FROST AND SNOW -


FROST AND SNOW -


Kommentarer

liiike!! mycket snyggt samtidigt som de va froozen diamond "TEMA"

2010-11-29





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0