lördag lunch


2010-10-16


Metal Pilot Clear Lens Silver

Metal Pilot Clear Eyes
Silver
145kr
- saltopeppar.se



Clear Lens Goldbridge Black

Wayfarer Clear Lens Large
Black
145kr
- saltopeppar.se



Wayfarer Clear Lens Large Black

Clear Lens Goldbridge
Black Large
145kr - saltopeppar.se



Snygga som tusan. Billiga också! Fri frakt vid beställning över 500kr, annars 29kr. Hur bra är inte det?
Frågan är bara vilka som skulle passa mig bäst. Är riktigt sugna på de övesta, silver. Hett! Men å andra sidan har jag aldrig haft glasögon, så vet inte vilka bågar som skulle vara snyggast på mig. Springer nog in på Specsavers och testar lite olika innan jag besäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0