söndag morgon


2010-10-31

Fy fasen vilken kväll!
Och förmiddag.. (Löpte järnet igen)
Jobbet, började 16, var hemma 02.30, typ..
Det var halloween-tema på Herrfallet och 90 pers bokade. Dock kom det lite fler under kvällens gång. Isabelle blev att må dåligt, så hon fick åka hem mitt i serveringen. UH, det var drygt att springa runt som den "enda utklädda" själv.. Av personalen. Å andra sidan smälte jag in bland alla andra gäster.
Just ja.. Jag jobbar som servitris/bartender på Restaurang Herrfallet!

Som vanligt blir det ALDRIG lika bra när man gör något för andra gången. Jag syftar på min halloween mask. Fick inte någon bra bild heller, det blev så bråttom. Men här kommer kvällens sminkning "före/efter":


Före - Nyduschad och.. (sliten) Lite utmattad efter löpningen!

 


Efter - På jobbet, damtoan faktiskt, haha (innan gästerna kom och jag sopade alla golv)

 


Efter, efter - Hemma, dö-trött, orkade inte tvätta bort sminket i natt heller.. FY :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0