tisdag kväll 2


2010-10-12

Sista lektionen var Idrott och Hälsa. Gissa vad vi fick testa på där? Eller gissa och gissa.. Klart som fan att ni inte kan gissa er till det. Ni har ju ingen aning! Bapapaaa - AKUPUNKTUR!
Ni vet, sticka in nålar, vrida lite då och då, slappna av, känna hur det blir varmt och brusar i hela kroppen? Nej.. Ni kanske inte vet. Men googla det! Då får ni en rättvis förklaring. Kolla dock inte på Wikipedia. För hux flux så kan det kanske stå att du ska hamra in nålen i ögat eller nå annat felaktigt!
Danne tog min Akupunktur-oskuld idag! Han körde in nålar i örat, huvudet och handen! Vad tyckte jag om det då? Det kändes ungefär som.. Ett myggbett, fast lite mindre! Ja, att sticka in nålarna alltså. Men när dom fick sitta där ett tag så måste jag erkänna att det inte var så jävla behagligt. Det kändes som att hela sidan (på samma sida som nålarna i örat satt) svällde upp och dunkade. Samtidigt som det brusade lite i handen och huvudet. Sen upptäckte jag att jag blev rätt långsam och seg. Och om man lutade huvudet så blev jag spyfärdig. HAHA! Bra betyg. Nej men sammanfattningsvis så kan jag berätta att det var en annorlunda upplevelse! Kände mig väldigt avslappnad på ett vis, ni vet, avslappnad - seg/trött.


ÖRA


HUVUD


HAND


Och nej, jag har absolut ingen aning om varför bilderna inte vill stå åt rätt håll! De är liksom rättvända i alla mina program på Macen. Men sen när de ska upp på bloggen blir dom sneda. Ser puckat ut. Men tror ni ser vad alla föreställer. Ska försöka åtgärda problemet, när jag orkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0