torsdag morgon


2010-10-07

God jävla morgon!
Ja, det var en jävligt jävlig morgon till en början. Klockan ringde som vanligt 05.45, men till skillnad från alla andra mornar så var denna riktigt jobbig. Kanske för att jag normalt har sovmorgon och får sova typ två timmar extra... Men nej, jag skulle promt gå upp och ta mig in till Örebro med tidiga tåget så att jag skulle hinna plugga innan provet. Och nu sitter jag här, i skolan, men pluggar jag? OFC NOT. Jävla internet, sno inte min planerade studietid. Men å andra sidan pluggade jag till rätt sent igår och på tåget i morse, känner att jag kan det relativt bra. Försäljning och service är ämnet vi har prov på. Tror provet är lätt, det gäller bara att tänka logiskt!

Kanske borde titta igenom det en gång nu innan lektionen börjar 09.30... Bara jag kan slita mig ifrån pepp-musiken och släppa tanken på att det är fredag i morgon vilket betyder utgång på Frimis. Lucas fixar VIP, han har bokat bort i whiteroom och förbeställt 5 flaskor rosé. Tror det kommer bli en riktigt bra kväll, DJ Quality is in the house.

I kväll drar jag och mamma till Marieberg för att inhandla lite kläder, smink osv.. Känns att det behöver fyllas på! En jacka är spikat, tänkte att jag skulle satsa på en VARM sådan för en gångs skull nu i höst/vinter. Bikbok står för den, tror jag. Liiiiiiite fjortis-varning över den, må hända. MEN, det beror självklart på hur man klär sig och ser ut för övrigt. Och jag ser inte ut som någon översminkad bliden brunkräms-fjortis. Så jag kan helt klart köpa den utan dåligt samvete :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0