måndag morgon


2010-10-18

God morgon!
I morse blev jag väckt av att en kråka/skata/kaja som kraxade precis utanför mitt öppna fönster. Och ja, mitt fönster hade varit öppet hela natten så gissa om det var iskallt? Brrrhrhrhr, kunde knappt somna om efter det. Hade knottror i hela ansiktet! Men tillslut så somnade jag.
Det bästa på kvällen när man ska sova är faktiskt att gå och lägga sig i ett kallt rum med öppet fönster. Luften är frisk och man kan krypa ner under täcket och mysa ner sig och värma sig.

Tänkte somna till Paranormal Activity 2 igår, men jag blev så rädd att jag valde att blunda från och med att jag satte på filmen, så jag somnade himla fort ändå. Sen känns det som att det skulle vara lite roligare att se den på bio med någon trevlig prick istället för att ligga hemma i ett mörkt rum och tvingas hyperventilera av rädsla. Biopremiären är om 4 dagar! Alltså visas den på fredag. Fredag natt till och med, lääääskigt. Tänkte att jag skulle försöka få med mig Anton, Felicia och Calle.. Men Felicia har ju inte ens sett ettan!! Så vi får se hur det blir med det.

Idag måste jag plugga hela dagen. Puhu. Inte kul. Men tror att jag ska dela in dagen i olika "pass". Förmiddagspasset ska bestå av Projekt och företagande plugg. Lunchpasset får bli en långpromenad för att sniffa lite friskluft så att mina hjärnceller vidgar sig vilket i sin tur förhoppningsvis gör att jag blir smart! Eller åtminstone tänker bättre, kan koncentrera mig. Hmpf. Eftermiddagspasset = naturkunskap, ekologi. Kvälls/nattpasset får bli körkortsteori följt av repetition av Projekt och företagande.


I lördags la jag ögonskugga på den här sötnosen! :-)
Dock var nog det här den "bästa" bilden som blev. Men man ser ju lite iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0