lördag kväll


2010-09-18

Gårdagens look! En väl-putsad BAS (haha, håna mig inte Malta kompisar),
sen körde jag bara på lite lätt skuggning under kindbenen.
Dock flashade jag till det lite med markerade ögonbryn och lösögonfransar.
Åkte iväg till Anna på kvällen för att fira hennes födelsedag! Hur trevligt som helst.
Tycker verkligen att hon ska satsa sin karriär inom bageri-yrket, kanongrym på att baka ;-)
Det blev nått glas vin, men inte mycket mer. Var inte alls på "PARTYYYY" humör, inte Carolina heller.. Så vi, och Julia, knallade hem till Carolina när de andra skulle dra vidare. Satt och pratade och busade lite med Douglas innan pappa kom och hämtade mig.
Bilfärden hem blev en av de värsta jag någonsin varit med om! Okej, den slår inte alla de gånger alkoholen har påverkat balanssinnet och man har behövt häva ur sig halva magen vid vägkanten.. MEN. Det var mycket obehagligt det här med.
Liiisssna, det va såhäraaa... Att jag och pappa åkte hem från Köping. Klockan var sisådär 00, någonting, och jag var himla trött. Vägen är ju lång, så jag stängde ögonen och vilade ett tag. När vi kommit utanför Arboga och var på väg ut på landet så hör jag pappa svära till och bromsa hastigt. Självklart öppnar jag ögonen och ser till min förskräckelse en vilsen, virrig grävling! BOM KRASH KNAK GUPP KROSZ... Bilen gjorde ett litet lyft från vägen, men jag kunde ändå känna hur djuret under bilen krossades..
Det var nog det psykiskt jobbigaste jag upplevt på länge.. Började störtgrina, "fjolla" som jag är, och tjurade att det var så synd om grävlingen för att den var söt? Bra anledning till att grina, haha, kanske inte?
Det räckte i alla fall för att jag skulle drömma mardrömmar om det.
Hej - Då

Kommentarer

Skitsnygg make. Ser att grundmakeupen är väl gjord! ;D

2010-09-18




Besökare

Hej hej! Jag undrar hur du lyckas få så stora och fina lockar. När jag gör med min locktång blir de små och jätte-skruviga....De ser inte alls lika "naturliga" ut som dina. Tacksam för svar! Grym blogg btw :)

2010-12-16





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0