måndag dag


2010-09-20

Söndag -
Hälsade på syster Malin och Christoffer i Norrköping på förmiddagen/dagen, gick runt på stan och kikade samt åt lunch, sallad, mhm! Efter den korta visiten så körde pappa lite halv-rally hem och in till Arboga för att jag skulle hinna till samlingen innan matchen.
Arboga Södra - Irsta resulterade i 3-0, bra match! Hade lera på alla möjliga konstiga ställen efteråt. Men så blir det om man går in helhjärtat i närkamper! Eller klart man kan komma ur den ståendes, men när det är lera och blött, vem drar sig för glidtacklingar? INGEN ;)
Måndag -
Betyder ledig ifrån skolan! Dock inte helt, måste plugga hela dagen... Har självpresentation, produktdemonstration och prov på hårets uppbyggnad samt schamponering mm. Men en liten paus får jag tack vare träningen vid 17.00-18.30. Tack!
Sen undrar jag varför jag gick upp klockan nio i morse när jag fick sova hur länge jag ville? Har ju inte precis sovit ut i helgen heller... Antagligen för att jag är stressad för det i skolan, även fast det inte ens är mycket?!
Hur som, så vill jag dela med mig av en låt som fastnat på min hjärna!
Vet inte om jag tidigare nämnt det, men jag lyssnar på precis allt, allt som jag själv tycker är bra...
Det bara e så :-)

Kommentarer
antwan

vems låt är de egentligen ;)

2010-10-12





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0