Tisdag kväll


2010-09-21


CHECK THIS OUT!




Nu hoppas jag verkligen att allt går som det ska.. Att alla bidrag beviljas osv så flytten faktiskt KAN bli av. Sen hoppas jag också att Emmy hittar rätt i huvudet och hjärtat och tar steget till flytt hon också... Då blir det Kimberly, Emmy och jag som delar på den här grymma lägenheten på Kungsgatan i Örebro i tre års tid.
Det är just nu högsta önskan tror jag. Förstå slippa allt pendlande från my little cottage in the middle of nowhere, in till arboga för att sedan vänta på tåget till örebro och för att efter det bara göra samma visa fast åt andra hållet. Time thief deluxe är det. Jag skulle må riktigt bra av att få flytta och bo med två glada, snygga och framförallt grymma tjejer!
Håll tummarna för mig och Emmy.. Och för Kimberly! Om inte jag och Emmy får bidrag osv, så kan inte Kimberly flytta heller. Sååååå... Det finns inget NEJ i det här. Allt måste gå, det bara är så. Jag ska bokstavligen talat kriga mig fram till bidrag!
Nu blir det idol och plugg m.m.
Hörs i natt när jag inte kan sova!

Kommentarer

Den lägenheten vi också kanske ska få :) var o kikade på den i söndags, när kikade ni på den? :)

2010-09-21




anna ramberg

fyfan vad fräscht! trivs du bra på skolan i örebro? verkar ju kanon:)

2010-09-28





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0