torsdag dag


2010-09-16

Hej och hå! Nu har det hänt för mycket på för kort tid känner jag. Jag hinner ju inte ens slå mig ned ordentligt vid datorn? Då är det ju något som inte står rätt till! Eller så är det kanske det det är.
För att det inte ska bli tråkigt så kör jag punkt-varianten!
Onsdags:
» Tre timmars lång hantverksteknik. Det blev prat om gymnasiemässan och modevisningen osv. Genomgång av sotning/rockig make-up eftersom temat på modevisningen faktiskt är "rock".
Efter genomgången fick vi gå ihop så som vi skulle jobba på mässan, vilket resulterade i att Emmy la sotning på mig. Dock mycket mildare eftersom jag faktiskt skulle vistas bland folk resten av dagen.


FF, Ful före!


Skuggan läggs!


Efter! (Ja jag ökade på kontrasten, blir lite coolare då)
» Lunch, där Ida tappade sin bricka med pasta & köttfärssås i knät på sig själv, HAHA, dagens händelse!
» Upp på stan och göra av med pengar på kläder för kvällen.
» Vidare till Köping med mamma för att hämta hennes glasögon och sedan vidare hem, fort som fan.
» Runt 19.00 åkte vi ner för att plocka upp Emmie, sedan åkte vi vidare till Johan.
» Alla vi som var där förfestade, vissa lite hårdare än andra, och hade skoj. Sen tåg till Örebro!
» Efter många vägbeskrivningar och "det är nog hitåt, nej dit föresten" osv så kom vi fram. VIP kön var tom, skönt, det gick fort och smidigt in. Men blev det någon Hoffmaestro för mig och Jimmie och Emmie? Nix!
Kom hem runt halv fyra i natt..  Själva oflytet som var den kvällen tar jag i ett inlägg för sig! Det är det värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0