torsdag kväll


2010-09-24

... 1,2,3 - FIGHT!
Leo och Herr Kanin brottas i min säng helt själva!

Eller okej.. Måste erkänna att jag hjälpte Herr Kanin när han hamnade i underläge osv.
Men han kan faktiskt inte hjälpa att han är så jävla mätt! Överallt, till och med i hans fötter är han mätt.
Det gör liksom att han får det svårt att hålla balansen och få till rätta svingen på sina dunderslag!
Han körde taktikmässigt på att försöka lägga tyngden åt rätt håll så han skulle hamna på Leo. *MOS*


I onsdags var det skola! Vi hade vikarie på förmiddagen på hantverkstekniken, så inte fan fick vi lägga någon make!
Och som pricken över i:et åkte vi ut i Markaskogen på naturkunskapen! Skogsmullade en hel eftermiddag, IGEN.
Men det var helt okej.. Vi checkade in ekosystem och mätte LUX, kollade pH-värdet i marken osv osv.. PROFFSIGT.
Dock var vissa av oss i gruppen inte lika proffsiga, lilla Felicia var hungrig så hon åt harsyra non-stop. ;-)
Och gissa om vi började häva i oss blåbär någon i klassen kläckte ur sig att man ökade
ämnesomsättningen/förbränningen av att äta det? Tror alla på en yta av 100x200 hektar var rensad.
Efter skogen åkte en annan hem, medans resten fick vara kvar och kriga i skolan!
Efter det var det träning... Sprang så mycket eller.. uhm, okej, orkade så lite att det slutade med att jag ramlade
rakt i en lergrop med rumpan före och skrek att jag inte orkade leva mer.. Trött tjeeeeeeej.

Kommentarer

hahaha, så jävla skönt när du skrek det.. helt slut ;)

2010-09-24





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0