torsdag natt, typ..


2010-09-10

ingen kan vara perfekt, det kan jag förstå..
men herregud, jag kan få bättre än så!

Hemma, och till sängs..
Fick börja 19.00 istället.. Så jag hann med att laga farmors byxor och sy dit nya fickor. Åh så glad hon blev, söta lilla farmor.
Sen sprang jag och Gizmo hem, paus vid postlådan där jag till min glädje hittade ett brev från banken med mitt bankkort! Nu hoppas jag bara på att mitt SIM-kort och min mobil finns i lådan i morgon!
På tal om mobil! Jag var inne på Pixmaina idag och klickade runt lite.. La en Samsung Wave i korgen samt ett minneskort för att se hur mycket det blev med frakt och betalningssätt osv. WIPS så stod det plötsligt "Tack för ditt köp blabla"... WUPS! Kanske var ödet? Eftersom jag ändå verkligen inte kunde bestämma vilken telefon jag ville ha. Ja så var det, ödet!
Nu känner jag dödlig smärta i mina fötter, igen. Time to sleep, klockan ringer om 2,5 timmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0