torsdag kväll


2010-09-02



vänta nu... spårade jag lite?
hahahahaha OM jag gjorde!
Men nu är det såhär att jag, Carolina och Emma ska ösa sönder hela Örebro i morgon.
Dagen börjar med skola, och sminklektion i tre timmar (GULD), sen lunch, sen ARL, sen slutar jag 12.50. Efter det blir det upp på stan och köpa kläder till kvällen (för jag har ju inget i garderoben)!! Sen hem fort som fan, i med lite energi, packa väskorna (matchgrejer och massa smink och kläder och skor osv osv). Efter det så åker jag på match, hemma, 18.00, möter Forsby och Emma ;-)
Vad gör vi sen? Jo, jag retar Emma hela vägen hem till Carro för att de förlorade. Väl hemma hos Carro så fixar vi oss fort och dricker mycket alkohol! Drinkar ska blandas! Bilder SKA komma upp. Sen då? Jo sen åker vi tåg till ÖREBRO, och letar på Frimis. Och vi ska in i mittenkön, VIP, tack vare guldpojken Andreas. Tack som fan för det :-)
Sen ÖSER vi! Fast.. Uttrycket "ösa sönder hela Örebro".. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Men, det låter bra och brutalt. Och det är väl det kvällen ska vara.
Ska bli rätt jävla soft att träffa alla kåmpisar där borta som jag inte träffat sen jag gick på JB eller va i Sunny osv. Och massa nytt folk också, såklart!
KANON jävlans KUL, känns som att alla är lika taggade som jag är också.
Och när jag är övertaggad kan det bli grymt, eller så kan det bli dåligt! Som mamma sa, när jag börjar låta som en heliumballong, GÖR NÅGOT! Bort med alkoholen for a while. Annars däckar jag inom en timme om jag fortsätter.
PUSS tja tja tjenis tjenixen tjo tjennna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0