onsdag kväll, typ


2010-09-08

Igår - var det jobb på Herrfallet igen! Home sweet home.
16.30 - 01.30 ungefär.. hade brutalt ont under mina fötter såklart! Får införskaffa bättre skor.. NOT. Det orkar jag inte kasta ut cash på, så tät är jag inte. Är ganska fattig, väldigt fattig, eftersom incidenten i fredags stod mig dyrt. Ni vet, bli av med leg, bankkort, 600 kontant, mobil, dyrt smink, tågkort för 1600 mm. "Say no more", ni fattar!
Sammanfattar kvällen med ett enda ord - KLANT

Idag - skola mellan 08.00 - 13.00! Kanonkul, som vanligt. Fick mitt hår stylat och tvättat av Mimmi. Efter det var vi så smarta så vi började plugga till provet som vi har om två veckor. "Hårstråets uppbyggnad" samt "Schamponeringsteknik" är det vi ska testas för då. Kommer gå kalas!
Sen då? Sen åkte jag hem, var på körskolan(!!!!!) och bokade massa grejer.. Äntligen är jag på väg åt rätt håll. Väl hemma så tänkte jag plugga, men aeh, det var jag för lat för. Så det enda jag har gjort i korta drag sedan jag kom hem, är att ha tittat ut mobil som pappa ska beställa, kollat kläder som jag ska beställa, hängt på facebook, tittat på tv, legat i min stora säng. TYP.
Nu börjar mina ögon svida rätt hårt! För hårt! Sov 2,5 timmar i natt.. Efter jobbet hade jag lite svårt att varva ned. Så kanske är smart att sova nu trots att jag börjar 09.30 i morgon.
Pappa och jag spanade in Idol i kväll också.. Och gårdagens avsnitt. Jag säger bara Jonathan Garcés, BE MINE. Du är min Gud, fram till jag hittar någon annan som passar in på Gud-tronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0