Back on track!


2011-04-20

Nu har jag taggat om!
Våren är här och sommaren närmar sig med stormsteg. Och vad mer om inte alla underbara studentbaler! Imorgon ska Martina komma och bli provsminkad, ska bli så himla spännande och roligt.
Men innan det ska jag iväg till Örebro för personalmöte på Bikbok, klockan 08(!!!). Har precis ställt klockan på 05.30 för att hinna förbereda inför Martina. Gosh, ingen påsklovs-sovmorgon här inte.


Här är ett facecard som min syster Malin har illustrerat till mig!
Kommer användas flitigt i framtiden vid alla sminkningar, för att kunna skissa och anteckna om vad jag och kunden kommer fram till! Samt vilka produkter vi använder.. Bra att ha koll :-)

 

 

Och för er som inte vet, antagligen de flesta, så började jag jobba på Bikbok i början av April. Så räkna med en hel del outfits, klädrekommendationer m.m. Trivs så himla bra bland alla kläder och med tjejerna på jobbet!

 

 

Och inte nog med det.. Så kommer det till 99% säkerhet förekomma inredning odyl. här i bloggen! Den 1 maj flyttar nämligen jag och Filip ihop till en 2,5:a (typ 3:a) i Örebro. Ska bli så grymt! Bilder kommer så fort vi fått nycklarna. Vi har riktigt trevliga renoveringsplaner, woho, tur att det snart är sommarlov!


Kommentarer
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sounds good ! (:

2011-04-22




Caroline

YAY you're back! Eller? :)

2011-04-28




Anonym

UPPDATERA:D

2011-05-03




malin

ja du är verkligen back on track, not.....

2011-05-12





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0