Make up - Edgy Valentines Day


2011-02-15

Firade min alla hjärtans dag borta i Örebro igår med min underbara pojkvän. Därav ingen uppdatering! (Passade även på att dra en fet vurpa i en isbelagd stentrappa, ouch!)

Jag ville göra en annorlunda sminkning, men ändå med lite "alla härtans dag" känsla.
Inte någon snäll sminkning med varma, mysa rosa färger eller knalligt röda läppar.
Nej, det blev en tuffare sminkning med toner av svart, lila och rosa blandat med vassa linjer!


Det kommer lite fler bilder imorgon, har så fruktansvärt ont i huvudet så jag måste ta och slänga mig i sängen - och spana in nya gossip girl avsnittet.

 


Glad alla hjärtans dag - i efterskott!

 


Kommentarer
sofia

så jäkla snyggt babe!

2011-02-16




Jonna

Hur får du så fin & len hud? Använder du någon kräm eller något annat eller? :)

Har du någon bra kräm tips som man kan använda om man har finnar?

Skulle vara snällt om du berätta :-)

Btw, din blogg är jättabra!

2012-08-15





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0