Mode - H&M


2011-02-10

Tänkte passa på och tipsa om en supersnygg tröja från H&M som jag köpte för någon dag sedan.
Den finns inte på webshopen, så kan inte länka. Men, in i närmsta butik och rota fram den!
Hur snyggt som helst nu i vår!

 

Varför ska jag köpa den då? ... Kanske ni tänker. Jo, till skillnad från många andra stickade tröjor så är den här verkligen super skön. Den är stickad i 100% akryl och sticks inte. Jag hatar stickade tröjor som sticks! Något annat som jag gillar extra mycket med den att den är i en oversized modell och väldigt kort. Den slutar precis under midjan!

 

Den finns i följande färger: Svart/vit randig, svart, mintgrön, ljusrosa, orange/röd
Och priset.. (är skrämmande lågt): 99kr

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0