Repotage om Lisa och Lisly.blogg.se


2011-02-08

Jag är kalas nöjd med repotaget som Alexandra gjorde om mig och min blogg i tidningen Nollnitton, Örebro.

"Vägen mot ett eget sminkmärke har inletts i och med länets bästa sminkblogg"

HÄR kan ni läsa om mig och min blogg - på sidan 38! :-)
Text Alexandra Nord
Bild Richard Ström

Måste passa på att tacka min kära syster som varit med under resans gång och hjälpt mig med bloggdesign, reklam och andra grymma tips! - Spana in hennes blogg här!




Kommentarer
Anonym

hur fick du den intervjun? :)

2011-02-08




Anonym

hur fick du den intervjun? :)

2011-02-08




jätte kul :D läste den! det kommer säkert gå bra för dig :)

2011-02-09





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0