Svar på kommentarer


2011-02-03

Stina: "Vad går du på för skola och vad för linje? Jätte bra blogg förresten! :)"

Svar: Tack, kul att du gillar bloggen :-) Jag går på Plusgymnasiet och linjen stylist. Det finns lite mer information på bloggen under kategorin utbildning. Här kan du läsa lite mer om programmet. Och om du är sugen på att börja så kan jag glatt meddela att Plusgymnasiet med stylistprogrammet finns på 14 orter runt om i landet - Eskilstuna, Falun, Göteborg, Jönköping, Karlskrona, Kristianstad, Malmö, Norrköping, Skövde, Stockholm, Uddervalla, Varberg, Västerås Örebro.


Undrar: "Hur gör du när du/vad har du för mall när du målar ögonskugga? Själv tar man en färg och bara målar på, men du får ju som skuggor. Kan du visa hur man gör?"

Svar: Det finns många olika skuggningstekniker gällande ögonmakeup. Det finns också många olika knep beroende på hur dina ögon sitter och ser ut! Jag kan se till att göra ett inlägg som handlar om hur man lägger en ögonskugga på lite olika sätt!



Ida: "Hej! Vad änvänder du för kamera? :)"

Svar: Hej! Min kamera är en budget-typ som heter Samsung ES70. Den är bra för prisklassen, men jag skulle allra helst vilja ha en systemkamera eller liknande.

Kommentarer
Amanda

hej, jag ska väl snart välja gymnasium och är intresserad av styling men funderar på vad man ska göra sen efter gymnasiet. Är det lätt att hitta jobb och är det bra betalt?

2011-02-05





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0