Laura Key - So Lashy Mascara


2011-02-12

Go' kväll på er!

Tänkte varmt rekommendera en riktigt bra produkt: Laura Key's - So Lashy Mascara.
Det lite komiska är att jag fick den med tidningen Solo (i nummer 2) och var mycket skeptisk till en "gratis mascara". Jag menar, vad kan man förvänta sig av en produkt som man fick med i en tidning för 45kr? Men det fick jag äta upp på direkten!

 


So Lashy Mascara - Snygg leopardinspirerad förpackning





Före och efter applicering (har inte målat underfansarna)

+ FÖRDELAR

+ Lätt att applicera
+ Klumpar inte
+
Separerar (mina) fransar riktigt bra!
+ Luktar sjukt gott! - Mascaror kanske inte brukar ha någon speciell lukt, men den här luktar godis!
+ Stelnar fort och kladdar inte

- NACKDELAR

-
Lite krånglig och svår att tvätta bort, det fungerar bäst med eye-pads remover eller med riktigt varmt vatten och bra sminkborttagnings lotion.

SAMMANFATTNINGSVIS...
så är det här en kanon-mascara. Jag brukar normalt bara använda vattenfast mascara då jag tycker att mina fransar tyngs ner och slokar med en "vanlig". Den här har precis samma effekt som en vattenfast, om ni frågar mig. Orginalpriset på mascaran är faktiskt 139kr. Så spring och köp tidningen nu, innan det nya numret hinner komma ut! Om mascaran inte faller dig i smaken, eller funkar lika bra på dig som mig så har du ju i alla fall en grym tidning att läsa som plåster på såren.


Kommentarer
DriftingQueen - 19år och ensamstående tvillingmamma

Fin blogg du har Lisa! Du är riktigt duktig på att sminka med :)

2011-02-12




Anonym

Precis samma förpackning som Helena Rubinsteins mascara!

2011-02-13





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0