Vad intresserar just Dig?


2011-02-16

Jag har en liten fråga till er läsare!
Vad vill ni se här i bloggen?

Har ni önskemål på speciella sminkningar? Hårstylingar? Vill ni ha tips? Funderar ni över något?
Det är alltid kul att veta, samt jobba med när man har en inte-så-kreativ-dag!

Sen är jag lite nyfiken på vad ni tycker är roligast att se av det här..
Är det extrema sminkningar/uppsättningar eller är det skönhetssminkningar och uppsättningar man kan ha till fest och vardags? Eller.. Vad tycker/tänker ni? :-)

Kommentarer

Hårstylingar får du mer än gärna visa! och då inte bara balfrisyrer, utan mer vardagliga frisyrer och även lättare till fest :) sånt som inte är så krångligt! det skulle uppskattas;)

2011-02-16




håller med malin där uppe.. sånt som vi "vanliga/okunniga" kanske kan fixa till ;) haha! Men de häftiga och lite mer extrema som du gör är också grymt coolt att se ;) så gör ALLT ;) haha

2011-02-17




håller med ovanstående :) men jag skulle även vilja se mer kläder, du som jämt har så snygga outfits, så det vore askul :D

2011-02-17




Anonym

hur du lockar håret för att få så stora fina naturliga lockar, håller med ovan! :)

2011-02-17




Mia

Mer videobloggar på hur du sminkar dig :) Gärna hur du lägger eyeliner med en liten vinge, får verkligen inte till det där :P



Och ta inte åt dig när folk säger att du "härmar" Lindas sminkblogg, du vet ju hur svenskar är, kan aldrig glädjas åt nån annan! Jag tycker iaf du har en grymt bra blogg :)

2011-02-17




Anonym

Jag har ganska långt och mörkt hår och gillar att styla det på olika sett men jag har ju inte så där jätte massor med ideér så det skulle vara underbart om du skriver och lägger ut lite fler bilder på olika, ganska enkla men snygga håruppsättningar :)

2011-02-17




Felicia - livsstil & mode

min bloggadress och det kom inte med i kommentaren över men här kommer det hehe :)

2011-02-17




Anonym

Mer hårstylingar! Som man kan i skolan t.ex :)

2011-02-17




sofia

det skulle vara kul med sminkningar med färg som är lite mer åt vardagshållet fast ändå lite roligare:)

2011-02-18





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0