Svar på kommentarer!


2011-01-25

Kina: "Hej!
Trevlig blogg du har ;)
Är själv make up artist & fotograf på amatör nivå ;)
Jag har handlat en del från ELF.. dock aldrig sett den paletten!! Är svag för paletter, och den här måste man ju bara ha! :D
Är inne & kikar, men hittar inte den.. Såg reklam för den under 50% sale, men när man klickade in fanns den inte. Hur får jag tag på den? :)

Hälsning, Kina"

Svar: Hej och tack så mycket! :-)
Åh vad roligt! Du måste ge mig ditt gästlösen så jag kan få spana in din blogg också!
Angående paletten.. Jag såg ockås att den inte fanns att klicka hem "längre". Antingen är det för att den är slut just nu eller för att det var en specialare inför jul. Skicka ett mail och fråga vettja! ;-)

Kram Lisa


E.l.f 100 pc palette - Vart är du?


Kommentarer
Anonym

Var är du? Mer inlägg! :)

2011-01-30




Undrar

Hur gör du när du/vad har du för mall när du målar ögonskugga? Själv tar man en färg och bara målar på, men du får ju som skuggor. Kan du visa hur man gör?

2011-01-31





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0