Svar på kommentarer!


2011-03-07

Hej hallå!

Jag vill börja med att be om ursäkt för min otroligt kassa uppdatering, som ni märkt och uttryckt er om, fortsätt, haha. Sitter just nu i Stockholm och ska straxt bege mig hemåt. Pojkvännen och jag har varit här uppe sedan i fredags för att ta hand om hans systers kattunge och lägenhet. Så tog några days off från bloggandet också, men ska verkligen skärpa mig!

Och angående era kommentarer om hur jag lägger skuggor, applicerar fransarna, foundation till blandhy m.m, så lovar jag att besvara dem så fort jag kommer hem och har packat upp!

KRAM till er alla. Tack för att ni hänger kvar trots mina små uppehåll!



Experiment inför en gymnasiefest med temat "maskering" 2008, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0