Mode - Sommarsött hos Nelly


2011-03-05

Åh nu längtar jag till sommaren! Gör inte ni också det? Inte? Ta då en titt på b.la de här klänningarna från Nelly. De får mig att tänka tillbaka på alla underbara sommarkvällar jag varit med om. Förstå att få slippa alla jobbiga kläder, lager på lager, vantar, mössa, fodrade skor... Tänk er istället en ljummen sommarkväll och det enda man behöver ha på sig är den där grymt snygga klänningen, ett par schysta klackar.. Sen är man klar!! Nej, våren och sommaren är mer än välkommen nu! :-)

 


449:-




499:-




449:-




449:-

 

Det som jag älskar med sommaren är att jag, personligen, fullständigt skiter i vad som är trend och inte! Jag tar på mig det jag tycker är fint oavsett modell, material och färg. Sen om det råkar vara en trend med just den rosa nyansen som är på klänningen jag köpt, då är det så. Men till skillnad från våren, hösten och vintern (då jag normalt gillar att haka på trender) så bryr jag mig inte ett dugg!

ROSA är (som ni kanske ser, här, ovan på klänningarna) en av mina favo färger. Oavsett nyans!
Speciellt på sommaren :-)

Kommentarer
Anonym

bra blogg! :) dock fööör dålig uppdatering :/

2011-03-06




Anonym

Jag gillar din blogg, undrar bara lite vilka lösögonfransar du använder? är det svårt att sätta dit dom? kan inte du visa hur du gör?



/ Nyfiken

2011-03-07





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0