Hair and make up - Test


2011-05-31

Innan jobbet i förmiddags passade jag på att testa frisyr och lite smink inför balen imorgon (idag). Kan erkänna att det inte är det lättaste att göra en heluppsättning själv när man inte har någon spegel att se hur håret ser ut bakifrån, man får verkligen gå på känsla!!
Är inte alls säker på hur jag vill ha, fortfarande, man får så himlans många idéer av att testa och experimentera. Har uteslutit lösögonfransar då jag testade att ha det idag när jag jobbade, men mitt ena öga slutade aldrig att rinna!! Vilket var lite tråkigt.. Men då slipper man hålla på och kladda med det, lite skönt ändå. Men här har ni i alla fall resultatet:
Kanske kan vara lite inspiration för er som ännu inte haft eran bal! :-)



Hårsmycket/kammen kommer ifrån Glitter och kostar 79kr.

Kommentarer
eeken

har svårt att se att du inte blir balens drottning fina du !

2011-05-31




Jenny

Guud vad snyggt!! Kan du inte lägg upp en tutorial på hur man gör den där frisyren? :)

2011-05-31




Anonym

Snygga människa!! :) Ses på torsdag! Puss

2011-05-31





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0