Blue Lagoon


2011-11-06

Festsminkning = brunt / svart = fel!

Det är så många som begränsar sig till färgerna brunt och svart när de ska på fest eller liknande.. Varför inte sväva utanför dessa begränsningar och sätta dit lite färg? Det blir så mycket roligare att variera sig lite, jag menar, varför inte? TESTA =)

 

Nu menar jag absolut inte att man aldrig ska sminka sig med svart eller brunt på fest, för det gör jag också, men att det kan vara roligt med variation! Tillexempel om du slänger på dig en svart topp eller klänning, kanske det blir lite tradigt med en svart sotning? Gör en färgsotning eller skuggning.
Se här så roligt det kan bli med lite färg (till ex. svart klänning).

 

 





 


(Inte så bra ljus, men hade inga bättre bilder, tyvärr)


Kommentarer
Anonym

SÅ fint!

2011-11-06




ellen

gud vilket snyggt halsband, vart är det köpt? :)

2011-11-09




Denise

För att få ett likadant resultat som dig, vilka produkter bör man använda? Primers osv? Vilket märke använder du ögonskugga ifrån, är det en 100pc palette? Hade varit dösnällt ifall du berättade :) För när jag sätter på ögonskugga så delas den upp under dagen du vet i de där "rynkorna" på ögongloben, jättefult:(



Gillar din blogg jättemycket så fortsätt att sprida inspiration! Kram! :)

2011-11-15




Nicole Ossowska

gud, va fina ögonbryn du har :D

2011-12-17





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0