Halloweenlook 3 - Mad Monster


2011-11-08

Upptäckte att jag inte hade fått upp alla bilder ifrån halloween, varken på mig eller alla jag sminkade! Jag postar inlägg lite när som men olika looker för att liva upp er vardag lite, hehe ;-)

 

Här har ni den "3:e" looken som jag testade iår.. Ett argt monster därav - Mad Monster!!!!
Detta monster har två olika ögon, väldigt arga ögonbryn, igensydd mun samt söndertrasade kläder.. Tanken var först att det skulle likna en mentalsjukhuspatientzombie, men som ni själva hör så låter det lite invecklat och långt, så Mad Monster duger bra!

 


Visst syns det att jag har lins, ja, men inte på långt håll! =)


Kommentarer
Anonym

Kan inte kolla på bilden, blir fan rädd på riktigt o.O

2011-11-14





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0