fredag kväll


2010-10-29






Halloween make-up! :-)
Eftersom mitt pass och leg är borta, så kan inte jag följa med mina kära vänner ut ikväll. Och självklart skulle de ut på Frimis i Örebro som har Halloweentema.. Så i brist på annat så la jag en make som vanligt, som om jag skulle ha följt med ut!
Om någon hade frågat "Öh, och vad föreställer du då?" hade jag faktiskt inte kunnat svara. För ärligt talat, vad föreställer jag? Ingen aning. Men jag har en typ av ögonmask. Det är ju alltid något!
Tragiskt nog så får ingen se min kreativa sminkning.. Dom dom dom....
MEN, halloweentema på jobbet i morgon. Så jag tänkte att Isabelle och jag skulle så ut ungefär såhär båda två. Eftersom vi är de som serverer (tror jag) så passar det ju kanonbra.

Nu ska jag fortsätta spana in Idol!
Ha en kanon kväll allihopa :-)

Kommentarer
anonym

fy vilket fint underliv du lär ligga inne med sötnos :)

2010-10-31




Det vet du babe :)

2010-11-01




as snygg make!!

nice blogg :)

2010-11-01





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0