fredag kväll


2010-10-22

Har knottror över hela kroppen!
Ja, precis överallt! Ja, i huvudet, på kinden, i örat, i röven. U name it. Eller ja.. Gåshud heter det. Så förbannat jävla otroligt övernaturligt kallt är det. Har frusit knäna av mig hela jävla dagen. Bara gått och gått och gått och gått omkring. Nu sitter jag äntligen hemma och tinar upp lite.

Riskettan i morse, 8-12, gripande.. som fan! Alla bilder, videos mm. Nyttigt, oerhört. Sen skulle jag gå till körskolan, långt, så var det stängt.. HELA DAGEN. Då gick jag till solstudion, långt, stoppade i 80kr. Gick in, smörjde in mig i sololja, la mig, satte på solariet. Satte på paus, tog av örhängena, la mig igen och skulle sätta igång.. Man var tvungen att göra det inom 30 sek, annars skulle tiden gå ut och pengarna vara förlorade. Jag tröck och tröck och tröck!! Tror ni det hände något?! NEJ. 80kr och 30 minuters solning åt skogen. Gissa om jag var bitter efter det? Fick gott sätta på mig mina kläder igen, helt kladdig och kall, som en snorgärs, gick jag ut ifrån solariet och skrev en klagomålslapp!
Gick till biblioteket efter det, långt, för att sen direkt nästan gå till Ica och handla, långt. Men efter det, då ni.. Då åkte vi och hämtade en bil ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0