lördag morgon


2010-10-16

God morgon, god förmiddag eller.. Hejsansvejsan! Välj själva :-)
Solen skiner här ute i urskogen också, tro det eller ej, men solen når faktiskt in här mellan träden. Och på tal om träden.. Got me saying OMG! Så underbart med alla höstfärger och alla fallna löv.
Idag har jag en massa jag måste hinna med! Det första som jag måste göra, för att ens kunna koncentrera mig på allt annat, är att STÄDA. Har inte ens packat upp mina väskor sedan förra helgens bravader. Jag har verkligen inte hunnit nu i veckan. Kommer ju hem runt sex på kvällarna varje dag, sen är det plugg som gäller. Antingen pga skolan eller körkortet. Så då hamnar alla tråkigheter på helgerna.
Det andra jag MÅSTE måste måste måste göra är att plugga.
1. Projekt och företagande
2. Naturkunskap
3. Körkortsteori

Sen kommer det som tar längst tid, men som jag borde lägga kortast tid på. Och det är att fixa mig själv inför kvällen. Ja, och vad gör vi ikväll då? Hm, det återstår tyvärr att se eftersom Emma som jag smidit planer med vägrar svara på sms odyl. Hoppas hon hör av sig i tid, annars skiter jag i allt ikväll. Är hemma och pluggar järnet så jag kan vara ledig hela dagen imorgon.


min energitillförsel igår innan makeup jobbet..
ice-cappuchino! hur gott som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0