måndag kväll


2010-10-25

Finns ingen tid till att blogga nu känns det som!
Plugga körkortsteori, köra bil, plugga natur, plugga hår, göra en re-make av 1800s mode, städa (haha ja, jag stökar ner hela tiden) och massa annat småtrams som bara måste göras.

Ska sammanfatta helgen kort:

Fredag - Hemmakväll, tror jag (minnet sviker)
Lördag - Tvätta bilen, fixa mig, dam och herravslutning, hantis för att spana in kungarna av tylösand.
Söndag - Sova, vara otroligt onödigt bakis, duscha, sova (tidigt)
Missade träningen och hann inte plugga pga att jag var så bakis... Det håller verkligen inte, skärpning. Tur att det snart är november = vit månad!
Måndag - Vakna (lite halvrisig fortfarande), re-make, tandläkaren, naturplugg


Ibland kan plugg vara ganska roligt! Här är en kass bild på vad jag fick ihop till estetisk verksamhet.
Vi har varit på utställning om modet under 1800-talet. Sen skulle vi återskapa i någon typ av form.
Jag använde mig av de ljusa färgerna i kontrast med mörk accessoar, spets, band, puffärm osv osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0