måndag kväll 3


2010-10-11

Kvällen är dessutom räddad tack vare Jannika som bekräftade att vårt Projekt och företagandeprov var nästa tisdag. Som jag sa tidigare. Vad vore jag utan henne? Det vore som att äta min havregrynsgröt utan salt, eller som att dricka min morgonsmoothie utan sugrör! Helt meningslöst med andra ord. Det är vad mitt liv skulle vara utan dig Jannika. Hör du det? HÖR DU DET?!?! Bra...

Har inte fått några bilder av Carolina från fredagen, men... La en ögon make på henne. Och ni hittar den här! På fredag har Elin finsittning och jag fick precis en förfrågan om att sminka henne. O to the fuking FC! Ska bli hur kul som helst. Sitter redan och letar förslag och idéer!

Nu väntar duschen!
Btw så mår jag lite illa.. Inte så bra.

Kommentarer

can't wait!! :)

2010-10-12





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0