tisdag kväll 2


2010-10-19

Och ikväll så klippte jag mig.
Helt spontant.
En sjuk idé.
En dum idé.
Så nu får jag leva med ångest en tid framöver.
Mitt fel.
Fy vad korkat.

Det är det som är med mig.. Jag gillar att vara spontan. Jag tycker om att vara spontan så mycket att det bara blir dumma och dåliga saker utav det. Det dåliga med min klippning är inte att jag har för kort hår nu, nix nej nej, jag har inte klippt något på längden. Det dåliga är att luggen gör så att jag ser ut som en 5åring.
Anyway, here we go:


"Före" - jämnlångt, fint, lättstylat, casual, snyggt


"Efter" - Låt bilden tala: "Hääj, hetej Lisa å ja e 5åj!"
Självklart förstärker jag ju det intrycket tack vare Herr Kanin
och det fåniga leendet jag har på läpparna.


Här är dock en bild utan barnsliga kaningosedjur eller fåniga léenden.
Men jag kan inte säga om jag blev totalt missnöjd eller om jag bara blev missnödj.
Återkommer med det om någon dag!

Peace out så länge! Sängen kallar.
Ska nämligen övernatta hos Carolina i morgon till torsdag =
storpackning i morgon bitti.


Kommentarer
eleni hellbom

tycker faktiskt det blev fint, men du fick till ett skratt när du skrev 5åj ;)

2010-10-20




åh, det växer ut igen ;-) jag tycker det ser bra ut!

2010-10-20




jonna

Åh va fin lugg! Kan inte du klippa min sådär? (a)

2010-10-20





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0