fredag natt


2010-10-16


Efter skolan idag så tog jag bussen ut till Studentgatan. "Vart är du, vart är jag?" Så kändes det. Jag hade ingen aning om vart jag var. Men det löste sig,eftersom Elin kom ner och mötte upp mig. Blev visad till deras 18 kvadratmeter stora studentrum! Där var det ca 6 tjejer som fixade hår, bytte och, sminkade sig! Inte illa pinkat ;-)
Det slutade med att jag la make på Elin och hennes två kompisar. Glömde ta "före bilder", men fick några "efter" iaf. And here they come:


snygga tjejer



1.

 


2.



3.


Tack tack tack! Det har var riktigt brutalt sjukt jävla roligt. Gör gärna om det!
Otroligt sköna tjejer. Sånna här skulle man få möjlighet att sminka varje dag tycker jag. Hoppas ni blev nöjda och att sminket och fransarna sitter kvar hela natten ;-)



Kommentarer

Tack så sjukt mycket! Vi blev hur nöjda som helst OCH ögonfransarna satt hela natten lång ;D

2010-10-16




Sofie (bild 3)

2010-10-17




Sofie, igen...

Haha, snyggt med ett tomt inlägg... Skulle bara tacka dig för att du sminkade oss. Du är sjukt duktig och du får gäärna sminka oss en annan gång. Jättenöjda blev vi, tack så jättemycket verkligen :)

2010-10-17





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0