BikBok goes generous!


2011-08-17

..... My bad! Köp ett par valfria jeans (ej rea) och få en vara upp till 199kr på köpet :-)
Glömde rätta till det för några dagar sedan!



Simpel work-look!
Topp - Spice 129kr, Bikbok. Jeans - Twentyfiveseven 299kr, Bikbok.

 

Är trött på att jämt och ständigt se ut som mig själv.. Är himla sugen på förändring, vilket jag iofs fått genom att färgat håret brunt igen. Men.. Frillan? Dags att klippa av det låååånga håret (som man kan torka sig med i rumpan i brist på toapapper)? Haha okej, nu var jag äcklig.. Men det är ungefär så långt. Någon där ute som har lite tips på roliga förändringar? :-)


Kommentarer

Lång page! du skulle passa svin bra i det :)

2011-08-20




Anonym

Klipp av det en bit kanske, färgen är redan superfin :)

2011-08-28




Sofia

Behåll! Det första jag tänkte när jag såg bilden var att jävlar vad snygg du är i håret kvinna. btw, du får passa på att öva naglar på mig när jag kommer hem i jul :)

2011-09-24





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0