Extreme falselashes - Ebay


2011-02-17

Här om dagen klickade jag bland annat hem dessa charmiga lösögonfransar från Ebay.
Kan inte vänta tills jag får göra en häftig sminkning med dom!

 

Det otroliga är att dom levererades från Hongkong, samma dag som jag beställde dom, den 13:e februari - på natten. Och kom idag, den 17:e februari, 3-4 dagar senare! Och något annat som också är helt fantastiskt är att jag betalade 1.80 dollar, ca 11kr, för fransarna samt att frakten var gratis.
Klicka här så kommer ni till säljaren jag köpte mina fransar av! :-)

 

Jag rekommenderar er verkligen att handla från Ebay! Se till att ni kollar upp säljarna så att de har massvis med positiv feedback, på så sätt udviker ni att eventuellt att bli blåsta. 

 


Kommentarer

ja det tycker jag vi ska! kan vi inte börja på corepass i örebro? det är bara mage typ :)

2011-02-17




Jag har beställt fransar från tradera förut men aldrig riktigt vågat göra det från ebay, men vad kul att se att det fungerar därifrån med!:D jätte fina sminkningar sötnos!:)

2011-02-18





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0