Inför balen


2011-05-29

Nu när det endast är en dag kvar till Filips, och min, bal så har jag införskaffat alla smycken och accessoarer. Väldigt skönt! MEN, det viktigaste är kvar - skor!! Börjar få lite halvpanik nu med så kort tid kvar, har sprungit runt i precis alla affärer som kan tänkas ha skor. Får se hur det problemet ska lösas då jag jobbar halva dagen imorgon också... Riktigt skönt att Filip har fixat allt sitt!

Sen kan jag dela med mig av ett till problem! Och det är att jag varken har provsminkat mig själv eller fixat någon som kan fixa mitt hår! Så jag får väl göra det själv också, men hur, vet i tusan. Jag gjorde en frisyr på en docka i skolan sist jag var där som jag själv mycket väl skulle kunna tänka mig, men det är ju lite skillnad på att göra på sig själv och på en docka. Får se hur det slutar. Men en sak är säker, och det är att det kommer bli riktigt tight om tid den dagen då jag ska sminka två andra tjejer till samma bal.

 


Här är min väska, mina smycken och mitt hårsmycke! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0