Not yet


2011-05-15

Okej, som ni har upptäckt är jag verkligen inte back on track! Väldigt dumt att skriva det innan jag visste om vi hade internet i lägenheten eller inte (vilket vi inte har). Jag (och Filip) har haft fullt upp med flytten, mycket i skolan kombinerat med en hel del jobb på Bikbok och privat så internet har inte blivit prioritet nr 1. Men så fort vi hittat ett bra internet avtal med rätt hastighet och för rätt pris så kommer jag köra igång bloggen igen!

Och den kommer fyllas av massa sminkningar som jag samlat på mig under pausen, samt alla balsminkningar!
Igår sminkade jag mina fyra första baltjejer och wow vilka brudar! Det är så magiskt att se hur alla pusselbitar faller på plats. Hår, smink, klänningar, smycken, skor, naglar.. Magiskt är ordet.
Nästa helg, den 21a, ska jag sminka ytterligare tre baltjejer. Det är så otroligt häftigt och roligt att "vara i den här branschen" eller hur man ska uttrycka sig.

Ha det fint! :-)

Kommentarer
Caroline

Skynda, skynda :)

2011-05-18





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0