Nya tag och ny look


2011-05-24

ÄNTLIGEN! Äntligen har vi fått hem vårat internet till lägenheten. Så nu kan jag lova massa uppdateringar! Har verkligen saknat bloggandet. Tänkte börja med att berätta/visa min nya look. Har inte förändrat så himla mycket förutom min hårfärg, vilket i och för sig är en stor förändring. Man kan få ett helt annat intryck av en person beroende på vilken hårfärg hon/han har.

Jag själv tycker att jag ser lite elakare ut i brunt hår! Och eftersom jag inte är en elak person (vad jag vet, haha), så känns det inte helt rätt för mig. Så jag var hos frisören och ljusade upp mitt hår, vartefter jag experimenterade själv med lite slingor och blekningsmedel osv som slutade i kaos! Men det blev bra tillslut, med lite silverschampo och en mörkare toning! ;)


Så, vad tycks? Gjorde jag rätt som blev av med den bruna sörjan?


Nu kommer jag börja uppdatera och visa alla fina baltjejer.
Så.. Häng kvar!

Kommentarer

det blev jätte bra lisa!

och den där bilden asså, du är så fin :)

2011-05-25





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0