Halloween - Jag Filip Jesper


2011-11-17

Ännu mer halloween! Haha, gud vad jag tjatar om det nu när det snart är jul. Men har bara dessa bilder kvar att visa. Kom ju på att jag inte visat bild på hur jag själv såg ut, och inte heller på Jesper som jag också sminkade.

 

Har så himla svårt att bli nöjd.. Började kvällen perfekt, gjorde supersnygg sminkning, som den på bilden - Smittad sjuksköterska(zombie). Köttsår vid munnen, uppskärd hals och en zombiesminkning.  Bara det att jag hade sminkat in en sax i halsen, ja så det såg ut som om den gick in i halsen. Men ack så synd, den var för tung så hela såret höll på att ge vika och ramla av halsen :(.

 

En annan tråkig sak är mitt sår bredvid munnen, sminkade in "glasbitar av plats", som finns där på dessa bilder också. Men dom syntes inte, bara på nära håll. Nästa år får jag gå lite med wild and extreme så det syns!! Längtar redan!!!

 

Sen har jag också lagt upp bilder på Jesper, som jag sminkade. Han fick enna riktiga saftiga sår. Lite lagom skinnflådd och sönderköttat, precis som det ska vara!

 

 

 

 

 





 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0