SORRY!


2011-11-28

Förlåt förlåt för att jag sket för hårt.....
Hahaha, skämt å sido. Är på världens bästa humör, men har världens sämsta humor. Då kan det se ut sådär! Hur som helst, så vill jag säga förlåt för att jag inte uppdaterat på jätte länge. Men jag har haft väldigt fullt upp med jobb, praktik, och andra grejer.. Men främst med planering av ett AS GRYMT event (eller vad man ska kalla det utan att avslöja för mycket) som utspelar sig den 21a december.

Vill avslöja allting, men det kan jag inte... Snart nog så kommer jag släppa bomben - KABOM!
Det kommer bli grymt, det kommer bli stort, det kommer bli det bästa på hela året!
Så, alla bokar in den 21a december, var lediga då för fasen. Detta vill ni inte missa ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0