heart to heart


2009-02-04

baby, eye to eye
you and me
to the day we die..




Låten heter då Cross my heart med A*TEENS, hahaha. Letade efter musik på spotify och helt plötsligt dök den låten upp. Som det A*TEENS fanset jag var back in the days, tycker jag fortfarande vissa låtar är rikigt jävla bra. Den där bland annat. "Spår varning på mig" tänker Elin...



Cupen i söndags gick väl egentligen bra. Vi vann våran grupp, gick till semifinal där vi dock förlorade mot laget som vi tidigare spelade lika emot. Förlusten var tack vare domaren och nå äckligt missförstånd. Visst brukar man skylla på domaren, men den här gången var det verkligen hans fel. Och hela cupen vann Götlunda som vi samma cup vann emot. Bara det säger ju att vi egentligen skulle gått till final och vunnit! Fy. Och måndagen gick bra, trodde att jag skulle vakna och vara som en klubbad säl, men icke! Min kropp mådde prima.
Appropå min kropp, HAHAHA, så känns det rätt klent... Vi spelade badminton på idrotten igår i ca. 50 minuter(?) och jag har ont som fan i både armar och ben!! Jämför 50 minuter och en fotbollscup och hör hur det låter..
 
Idag är det onsdag och vi har haft studiedag. Thank god, så otroligt skönt! Och u know what? Jag har kommit riktigt långt med mitt hotellarbete idag! Nu är det bara renskrivning och finslipning kvar. Eller okej.. en intervju och en "liten berättelse" också, men det tar inte lång tid. Och det är hur skönt som helst!  Jag har hunnit med att göra klart livsmedels-läxan och plugga på matteprovet också! Matteprov är det värsta som går att ha tror jag.. Jag får alltid fetaste hjärnsläppen och missar poäng fastän jag innan och direkt efter provet kan talet/uppgiften!! Men inte den här gången,  jag ska klara det och få typ MVG...    .... Kanske inte, men.. Nått åt det hållet.
Jag har hunnit med att göra klart en modeintervju också, som en trevlig kille på bilddagboken frågade om jag ville vara med i.
http://avard.blogg.se/ 

Torsdag imorgon, vilket betyder sista sovmorgonen innan individuella valet börjar. Jag måste gå upp tidigt så att jag hinner lägga in musik på min MP3. JA, you heard me.. MP fucking 3!! Min mobil är så jävla kass. Den har gått sönder, IGEN, på två olika sätt!! Dels så har den börjat låsa sig, stänga av sig osv (igen), sen har hela laddar in-put:et låtsnat. Frågan är hur det kan ha gjort det? Jag har inte tappat den, det är löst.. Så jag kan knappt ladda den, och lyssna på musik är det inte tal om. Ska lämna in den nästa vecka när jag ändå ska till Humlegården, i Västerås. Då blir det lånetelefon ett tag framöver igen. Förra telefonen krånglade också, fick en ny efter tre lagningar. Jag är uppe i två nu med den här, ska fråga om jag inte kan få en ny (INTE SONY ERICSSON).
Nu har jag avreagerat mig genom att skriva.. Känns rätt bra! Men nu måste jag fortsätta med matten..


                                                                                                                    " you made me go oh'ho
                                                                                                                                               GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0