o' ooh


2009-02-19

lisa knows how to be a real worthless bloggare!

Men nu ska jag ta tag i allt.. har, som vanligt, inte hunnit och haft tid!
det jag har gjort istället är typ.. varit sjuk (kanske, lite iallafall), skrivit på mitt hotellarbete (HAHA, jävla tjat om det där arbetet), kollat på kläder, handlat kläder, städat, tränat.. Sen har tiden bara runnit iväg på diverse onödiga grejer.

Igår och idag var jag "sjuk" och hemma ifrån skolan... Hade ingen ork eller lust att ta mig till skolan, magen krånglade och kunde inte behålla maten.
Idag skulle jag åkt på ekg, men det hann jag inte direkt.. För lång kö. Efter det åkte jag till Västerås för shopping med Isabelle och Sofia! Jag fick med mig ett par ljusgråa brallor från Gina som ska lämnas tillbaka nästa vecka, haha, blev inte alls nöjd. En mintgrön oversized t-shirt även den ifrån Gina (lite missnöjd med färgen) samt ett 2-pack med STORA örhängen, som tynger ner mina små stackars örsnibbar lite FÖR mycket.. HAHAHA, det blev fan inga lyckade köp idag! Åkte inte ens dit för att köpa något av det där.. Det jag skulle ha med mig hem var något att ha på mig imorgon! Visserligen fick jag det också, en svart tunika/klänning "lager på lager", svart, plain sak.. Den är väl fin, men njaaa..
IMORGON BLIR DET FETT MED LÖK, party hard!! Så sjukt taggad, otroligt taggad.. Orkar inte ens skriva seriöst i min blogg.. Så nu ska jag göra ett nytt "spår" inlägg!! YEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0