reeee-e-e-eetouch-ing


2009-02-24

Idag har jag egentligen lust att lägga ut en bild på en hink med spyor eller liknande...
MEN för att skona alla er som lätt blir äcklade och verkligen uppskattar fettisdagen och alla (äckliga) semlor, så lägger jag inte upp någon bild! Istället ska jag visa tre stycken FÖRE och EFTER bilder på bikinimodeller. Eller snarare på bikinimodeller, mig isabelle och elin! Jag har retuscherat in våra ansikten och fixat lite med bilderna i övrigt då färgerna och hela alltet får mig att längta sönder till Malta!!! Imorgon är det exakt 19 veckor kvar tills vi åker! Och jag har hört att Johan på Herrfallet, mitt gamla sommarjobb, nu är hemma och kanske behöver lite extrahjälp. Gissa vem som kommer kasta sig på luren så fort hon blir frisk? JO, Lisa. Jag behöver verkligen alla pengar jag kan få. Har just nu endast pengar till sisådär... Halva resan.. Men det kommer mer.

Just fasen.. Har nyss cried myself a fucking tsunami!! So you'd better wear flytväst so you won't drown...
Det är fest.. IKVÄLL.. Mitt sportiga, roliga lov är varken eller.. Jag får stanna hemma och ligga i soffan/sängen och svettas som en gris varvat med frysa som en.. en frusen jävel samtidigt som magen vänder sig ut och in så fort jag försöker stoppa i mig något. Great holiday guys! 





ISABELLE ERIKSSON



ALESSANDRA AMBROSIO




LISA STENSTRÖM



VICTORIAS SECRET MODELL




ELIN PERSSON



VICTORIAS SECRET MODELL



Kommentarer
elin

haha, vi var fan finare! ;D

2009-02-24





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0