dagen s


2009-01-03

Den här dagen är dagen S. Själva S:et står för en mängd olika saker, men huvudsakligen för
- Sjuk
- Spyfärdig
- Stressad
- S

Jag har dragit på mig en riktig jäkla förkylning (tror jag), huvudvärken är så intensiv att jag känner mig spyfärdig, samtidigt som jag är stressad... Mamma har för ovanlighetens skull bestämt att hon ska åka till Tuna Park, och jag ska med. Aldrig att jag tänker stanna hemma när ett sånt tillfälle dyker upp, inte ens en sjukdom kan stoppa mig! Som alla vet så brukar man ju till och med må bättre när man har varit på en shoppingrunda, så jag kör. Meeeeen, tyvärr så sa hon till sängliggande lisa (mig) för ca 5 mkinuter sen "nu hoppar jag in i duschen, sen äter vi, sen åker vi, eller... iallafall jag, så sätt fart nu om du ska med!". Och som jag skrev nyss, sängliggande... Det är precis vad jag är just nu. Har fått i mig lite te, och tittat på film, 28 dagar senare, har verkligen inte rört mig ur fläcken! Helt o-redo för att åka och shoppa. Därför håller stressen på att stiga mig uppåt huvudet. Och varför jag bestämmer mig för att skriva ett blogginlägg mitt i alltihopa har jag ingen aning om. Kände att jag behövde skriva av mig lite, och uppdatera!

SNÖ, hell yes! Äntligen har det lagt sig ett tjockt vitt täcke med snö över landsbygden och det är sååå mysigt.


Det som är positivt idag, är ju då att jag får åka till Tuna Park och där byta mina headphones och earphones som jag fick i julklapp. Men också att mitt Foxy 5 set har kommit!!!!! Det gjorde det i och för sig igår då... Men, jag får sitta och smygtitta på det idag, och lukta. Det går inte att beskriva hur underbart produkterna doftar. Det är som en blandning av svartvinbär, glassen twister och sockervadd!

Nej, oj vad tiden rusar iväg.. Nu måste jag göra iordning mig! Hoppas på att få med mig något hem, även fast det inte har klirrat i kassan på ett bra tag ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0