be my guest


2009-06-10



Väl hemkommen ifrån sjukgymnasten möttes jag av en ytterst mysig (och fasansfull) syn när jag klev in i mitt rum...
En liten gosig, vit mys-kissekatt låg och kurrade i min obäddade säng. Men när jag böjde mig ner för att klappa henne så gjorde jag en hemsk upptäckt.. Hon var råååååååååå smutsig och blöt!!! Så nu är mina vita och rosa lakarn smutsiga :( bad kitty.

Sjukgymnasten ja! Har haft nå så in i nordens ont i höger axel, nacke, rygg, huvud osv. Så mamma bestämde med hennes sjukgymnast att hon skulle ta en titt på mig. Det var ju bra, tänkte jag. Nu i efterhand tänker jag, tur i oturen.
Hon berättade att mina skuldror inte fungerade som dom skulle, att mina höftben var ojämna och att jag har skullios i ryggen, typ S-rygg. Den har typ vridit sig och åkt snett och jag vet inte vad mer hon sa.. Hela ryggen inklusive axlarna var grymt spända och jag hade massa knölar överallt.. Say hello to Quasimodo! Haha.
Hon knäckte runt hela ryggraden 230192835 gånger, och nacken hade hon av.. Hon lovade att skicka huvudet på posten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0