20 snabba(inte) frågor


2009-03-01

Det var FÖR längesen en lista gjordes!
Egentligen är det väl rätt... mycket fjortis(?) att göra listor, men det är å andra sidan bara om man lägger upp listor med typ "10000 frågor varje dag" och skriver olämpliga överdrivna saker.


Här är iallafall en på 20 frågor!


1. Var du ett lugnt eller busigt barn?
Jag var ett riktigt busfrö! "Äventyraren utan kläder" (skulle man kunna kalla mig, sprang alltid iväg naken och hittade på satyg) och en riktig retsticka var jag också.

2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?
SOL SOM FAN! Jag hatar verkligen vintern, usch och helvete för kyla och snö! Julen och nyår ska dock prydas med snö och.. ja sånt. Jag menar, vem vill fira sin jul och sitt nyår utan snö?

3. Vad tror du att du gör om 5 år?
Om 5 år... Det betyder alltså att jag är 21, ska fylla 22 (smaaaart lisa). Jag har ingen som helst aning, men jag hoppas på att jag har en stadig ekonomi, bra inkomst, roligt jobb.. utomlands! Hittat mig in i ett förhållande kanske, fast.. Nej, hoppas inte, haha!

4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?
A . L . D . R . I . G

5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?
Oj... Alessandra Ambrosio (snygga jävel) eller Channing Tatum/Alex Pettyfer/Fernando Torres//Micheal Jacksson (så alla kunde tro att han våldtagit mig också, åtalas och hamna bakom lås och bom!!!)

6. Hur är du klädd just nu?
Klädd? Kläder? Klockan tio, på en söndag? In my mysiga, beiga morgonrock och duntofflor (vacker syn, haha).

7. Hade du någon favoritsyssla som barn?
Bus, duka fika(?), sjunga, men favoriten var nog att
Demolera barbiedockor, HAHA, jag var inte direkt varsam när jag lekte... Mina barbiedockor fick flyga högt upp i träd (och sitta där i någon vecka), dyka ner i diken eller helt enkelt bara flyga så långt jag orkade kasta dom.

8. Har du åkt ambulans?
Nej, men.. Rätt nära en gång, hade gärna testat.. Blev tacklad på en match, fick bäras ut ifrån plan, kunde verkligen inte röra mig! Tidigare samma match bröt Jenny Dahlström sitt nyckelben och fick åka iväg med ambulans, då tyckte pappa att det var onödigt att vänta och ringa på ambulans åt mig, så dom tröck in mig i baksätet i bilen (AJ) och körde mig till akuten, hahaha, schysst!

9. Vilken är din favoritalkoholdrink?
Eftersom jag inte är 18år eller brukar åka utomlands så har jag inte så stor erfarenhet av drinkar, förutom de jag och mina pumor brukar mixa ihop själva! Fast något åt Afrodite hållet gillas! (Fruktigt, sött, friskt)

10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?
Inte fan är det Ryska iallafall... Men kinesiska eller Japanska är som att smeta grädde i örat (skönt, underbart) att lyssna på.

11. Har du varit på någon musikfestival någongång?
Förutom gratisfestivalen RixFM, nej!

12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?
Hmm.. (Februari månad
Köpt en ny jacka och ett par nya jeans?
JO JUST FAN! Igår, ringde jag och fixade jobb och gjorde nästan klart mitt Hotellarbete!

13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?
En mimiatyr av en gammal skolbänk, med griffeltavla som lock. Det tycker jag är en rätt skum present.

14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?
Jag kan inte vara elak mot dem... Det är redan så synd dem, vill bara ge dom en stor och varm kram!

15. Vilken film såg du senast på bio?
Jag och bio, jävlar.. Det var typ årtionden sedan! Jag har inte den blekaste.

16. Kan du nämna tre skånska ord?
WH0000T? Pratar inte skåningar svenska, precis som övriga svenska befolkningen?

17. När känner du dig som snyggast?
På sommaren (då man är brun och fin) efter att jag har varit på en riktigt jobbig, lång löprunda/spelat en jobbig match, shoppat och sedan duschat och fixat iordning mig. Efter det är jag smoooookin' hot! 

18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?
Inte just nu, men väldigt snart då jag börjar jobba på Herrfallet igen!

19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?
Hahaha, oj... Nu sitter jag på något  riktigt riktigt roligt, som jag bara inte kan komma på (FAN). Har för mig att Elin eller Malin var offret, alltid roligast att göra något emot någon av dem, dom blir alltid ledsnast/surast/argast men också gladast och skrattigast, haha!

20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
I-Rony - Sophia Somajo

Kommentarer

NEJ! SKÅNINGAR PRATAR INTE SVENSKA!!!

Dom pratar fucking danska! Spotta ut gröten!

2009-03-10





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0