hoho


2010-04-24


bra att man ens ser.. det är iaf en del av mitt skrivbordsunderlägg här på datan.
blir varm i hela kroppen varje gång jag ser det där, haha.. inte solen, men lilla lappen.
blablablabla, skitsamma.. sitter och spelar lite piano nu, borde kanske slänga upp nått smakprov någon gång!
skulle åkt ner till min käresta, min fru och min äkta maka Sofia Andersson för att glida lite bil och köra fulla och glada människor, men icke.. Världen var emot mig just idag, mamma och pappa hade redan börja trycka lite öl och ville promt att jag skulle vara hemma och titta på skräckfilm med dom.. liksom va? vill dom göra mig glad, har det hänt något eller vad är det frågan om? har tjatat ihjäl deras öron för att vi ska ha tittat tillsammans förut, nu erbjuder dom sig själva? skönt att någon vill se skräckfilm med mig iaf:) pappa var taggad på paranormal activity, så blir den igen. han hade t.o.m vikt in den i en home films tidning för att komma ihåg, haha!

BTW. OBS. KOLLA HIT.
en etta sökes i köpings innerstad (HEHE), nej då.. eller jo då, en etta i köping efterlyses.
andrahandsuthyrning eller första.. spelar ingen roll. behöver den nu snarast t.o.m augusti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0